Forum2010/07
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet. Om du är medlem i House Chapter loggar du in med dina egna uppgifter. Om inte, så kan du logga in som gäst med "guest" som användarnamn och "harley" som lösenord.
Logga in »
-
Vilken dag det blev, inte trodde man att solen skulle komma fram på morgonen, Vi var fyra glada Hogare. Stefan ,Lennart, Göran och Bengt som drog mot Skottvång och gruvan. Stefan har fått blodad tand för grusväg efter Njakas turen i Åre. Han tog oss på en 9km lång grusväg utefter sjön Klämmingen, Vilket läckert landskap, Gruset glömde man, dess värre så var det någon form av underhållning vid gruvan så kaffet intogs med dito tillbehör i Mariefred på A-P-T i stället. Hemresan gick längs Södertälje kannal och slingerbulten, Tack stefan för ett gott jobb igen.
Jul 31 2010, 18:14 av Brun
-
Lördagstur den 31 juli , Vi åker från HD-Syd 10:00. Turen går till Skottvångsgruva, ett stopp vid Skottvångsgruva , sedan Åkersstyckebruk-Mariefred och åter mot Stockholm.
Jul 30 2010, 06:55 av Stefan Persson
-
Tack till alla som var med i Åre!Hela träffen var en riktg höjdare. Besöket i Njarkas Sameläger och Tännforsen var riktiga höjdare de med!Resan hem gjorde jag via Östersund-Sunsdvall-E4:an söder över till Segeltorp.68 mil totalt och 50 av dessa i spöregn.
Jul 30 2010, 06:51 av Stefan Persson
-
Ni som är intresserade av fler bilder från bl a Åre hittar dem här. http://picasaweb.google.se/Gralans/NationalHOGRally2010Are#
Jul 29 2010, 18:19 av Pia Gralberg
-
Bettan o Jag som hade en liten bröloppsrersa till Åre med gänget,håller med att Stefan Lotsade oss till Åre med en säker styrning där massor med hojar samlades för för gemensam körning in till byn (maffigt värre).Hoppas att vi kan göra om samma sak till nästa års träff.
Jul 27 2010, 19:41 av Michael Lindberg
-
Jag håller med er andra, det var en jättetrevlig helg. Herman och jag stannade till måndag innan vi åkte vidare tillsammans med KK och UK till deras sommarhus i Bollnäs. Vi hade också regn de första 20 milen sedan var det bra väder. Vi fortsatte hemmåt idag, vi har hade fint väder hela vägen hem. Vi var hemma vid halv 6. Man känner sig lite mör i kroppen efter alla milen, men det var det värt.
Jul 27 2010, 19:08 av Pia Gralberg
-
Ja vad skall man säga som inte redan är sagt? Det var en riktigt häftig tur med allt man någonsin kan begära. Kanonguidning av Stefan på uppvägen som inte missade en enda vägkorsning och dessutom anlände prick på klockslaget som planerats. Inte illa! Sotarns övernattningsställe i Noppikoski där vi både sov gott och fick hela värdshuset för oss själva när det serverades en god middag. Dagarna i Åre var helt fantastiska för att inte tala om det otroligt fina väder vi hade med oss. Vill också tacka Bengt B för ett utmärkt RC-jobb på hemvägen och den fina vägen via Furudal mot Tällberg. Tack till er alla som var med och förgyllde dagarna i Åre. LasseRaija
Jul 27 2010, 09:41 av Lars Nygårds
-
http://op.se/ettan/motor/1.2202387-nara-800-knuttar-samlas-i-are Så här skrev man i ÖstersundsPosten........
Jul 26 2010, 20:32 av Bengt Wennergren